Ervaringen
Voor mij was het doel om geheel van mijn steeds erger wordende hooikoorts reacties te verminderen of te laten verdwijnen. Na een intake gesprek waar Lieke mij uitgebreid heeft voorzien van informatie en de juiste handvatten heeft toegereikt om mijn huiswerk te doen, zijn we samen de hypnose aangegaan. Blank erin gegaan maar wel met hoge verwachtingen. Ik stond open voor de hypnose en ik mag dan ook zeggen dat het voor mijn persoonlijk een bijzondere en mooie ervaring is geweest en als klap op de vuurpijl het gewenste resultaat. Ik ben nog steeds licht gevoelig voor hooikoorts maar mijn lichaam reageert er op een andere manier op. Geen niezen meer, geen kriebel en verstopte holtes maar mijn lichaam merkt alleen op dat er een pol of bloem is maar dat het geen gevaar voor me vormt. Lieke heeft mijn verwachtingen overtroffen. Een mooie ervaring die ik iedereen kan aanraden.
Ik heb onlangs hypnotherapie gevolgd en ben heel tevreden over het traject. Vanaf het begin voelde ik me op mijn gemak en werd er goed geluisterd naar mijn wensen en doelen. De sessies waren rustig, duidelijk uitgelegd en afgestemd op wat ik nodig had. Het heeft me meer inzicht en rust gegeven, en ik merk dat ik anders reageer in situaties die voorheen spanning gaven. Al met al was het een positieve ervaring en ben ik blij dat ik deze stap heb gezet. Ik kan deze vorm van begeleiding zeker aanraden.
Ik wilde even zeggen dat we zoveel verschil merken bij X. Echt heel bijzonder! Ze slaapt goed, eten gaat beter, we hebben thuis echt een heel ander kind (in positieve zin). X is veel relaxter, zoekt veel meer toenadering naar mij, ze probeert nieuwe dingen uit en vraagt hierbij bevestiging aan ons of dit goed is. Super fijn, dus nogmaals dank hiervoor!
Ik merk na de sessies dat ik positiever ben en dat is voor mij al een hele belangrijke stap. Ook neem ik meer initiatief om met mijn oudste zoon te spelen. Ik sta weer met een fijn gevoel op en met zin aan de dag. Ik heb hypnotherapie als een fijne manier ervaren om aan mezelf te werken en zal het ook aanraden aan anderen.
Ik merk echt verandering bij mezelf. Ik ben rustiger (sta iets eerder in alle rust op π) en dat is heel fijn. Zo ben ik klaar voor mijn kinderen, ook als zij wakker worden met gemopper of gedoe. Ik ben dan helemaal klaar voor de dag en zo heb ik dus zelf ook de energie om liefdevol met mijn kinderen om te kunnen gaan. Ik ben relaxter en als ik angstige gevoelens ervaar heb ik rust en vertrouwen om er goed mee om te gaan.
Ik stond open voor verandering, en ondanks een klein beetje scepticisme merkte ik dat me door Lieke erg gezien en serieus genomen voelde. Ik raakte in de gesprekken al direct de juiste snaren, en voelde al snel dat dit goed ging komen. Na de eerste sessie liep ik al lichter de deur uit. Na de tweede sessie voelde ik me vastberaden om dit gevoel voort te zetten, liever te zijn voor mezelf en zorg te dragen voor het geval dat de sessie me gaf. Ook merkte ik na enkele weken dat op precies dat stukje dat we behandeld hadden, en soort βklickβ. Ik had een moment waarin alles even samenkwam en de sessie meer dan ooit op zijn plek viel. Dat zorgde bij mij voor een hoop vertrouwen in mezelf en geeft me de luchtigheid om mijn angsten en onzekerheden aan te gaan.